تـــیمـــارِســـتان

سـعی میـکنیـم آهنگـهایِ خـوبی رو بـرای دانلـود ایـنجا قـرار بـدیم!خـوشحـال میـشیـم با نـظـراتتـون کـمکـمون کنیـن

تـــیمـــارِســـتان

سـعی میـکنیـم آهنگـهایِ خـوبی رو بـرای دانلـود ایـنجا قـرار بـدیم!خـوشحـال میـشیـم با نـظـراتتـون کـمکـمون کنیـن

نژادفلاح: تعیین زمان برای سرمربی تهدید است نه فرصت

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: تعیین زمان برای سرمربی یک تهدید است، نه فرصت. چرا که فشار و استرس این زمان اجازه عملکرد مناسب را به سرمربی و تیم نخواهد داد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد حسین نژاد فلاح عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پس از دومین نشست این هیات مدیره گفت: اولین جلسه شب گذشته در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد ولی امروز نیز اولین جلسه در باشگاه برگزار شد و طبیعی است که پس از بازی روز یکشنبه، جلسه معارفه و تودیع در باشگاه انجام خواهد شد ولی چون بازی روز یکشنبه برای ما خیلی مهم بود، امروز برای این بازی برنامه ریزی شد که قرار شد با تمام وجود از تیم حمایت کنیم و انشاءا... پرسپولیس بتواند بردش را در این بازی داشته باشد.

وی مهمترین اولویت برای پیشرفت پرسپولیس را نیاز به یک برنامه زمانبندی دانشت و افزود: اولویت بندی نیازمند یک برنامه زمانبندی شده است که طی چند جلسه بتوانیم اولویت بندی کنیم. آنچه که برای ما مهم است خارج کردن پرسپولیس از وضعیت فعلی است که این بدست نمی آید بجز با بردها و ما در حال حاضر تنها به برد تیم فکر می کنیم و تمام توان اعضای هیات مدیره، مدیر عامل، کادر فنی و بازیکنان در این است که بردهای پی در پی بتواند دل هواداران را شاد کند و در یک کلمه اگر بخواهم بگویم که اولویت باشگاه در چیست؟ باید بگویم جلب رضایت هواداران. من واقعا از هواداران عزیز و ارزشمند که روزهای سختی را پشت سر گذاشته اند عذرخواهی می کنم. هواداران مطمئن باشند که همت ارکان باشگاه جلب رضایت آنها است.

او در پاسخ یه سوالی درباره وضعیت استیلی و زمان فرصت داده شده به او تصریح کرد: مسلما این تغییر و تحول برای برد بوده و ما وضعیت خوبی را در جدول رده بندی نداریم. منتهی همه باید دست به دست هم بدهیم تا سیر صعودی بردهای تیم دنبال شود و طبیعتا اگر آقای استیلی بتوانند این سیر صعودی را طی و حفظ کنند که موجب رضایت مندی هواداران باشد و چه کسی بهتر از ایشان.

وی خاطرنشا کرد: تعیین زمان برای سرمربی تهدید است نه فرصت، اگر ما برای ایشان فرصت تعیین کنیم وی را تهدید کرده ایم و اینکه بگوییم یک برد یا دو برد فرصت دارد یک استرس را به او وارد کرده ایم. این فرصت از اول تا آخر به آقای استیلی داده شده به شرطی که ایشان نیز بتواند رضایت مندی هواداران را جلب کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد