تـــیمـــارِســـتان

سـعی میـکنیـم آهنگـهایِ خـوبی رو بـرای دانلـود ایـنجا قـرار بـدیم!خـوشحـال میـشیـم با نـظـراتتـون کـمکـمون کنیـن

تـــیمـــارِســـتان

سـعی میـکنیـم آهنگـهایِ خـوبی رو بـرای دانلـود ایـنجا قـرار بـدیم!خـوشحـال میـشیـم با نـظـراتتـون کـمکـمون کنیـن

پَ نه پَ

رفتم زیر میز خودکارم که افتاده بودو بردارم , سرم خورده به میز دارم با سرعت نور میمالمش
همکارم میگه خیلی درد گرفت
پَ نه پَ دارم میمالم الکتریسیته ساکن ایجادکنم دوباره برم زیره میز ببینم خودکاربه دستم می چسبه یا نه ?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
میدون کاج گشت ارشاد وایساده بود، به دختره میگم خانم حواست باشه جلوتر گشت ارشاد وایساده!
دختره میگه ،ئه، گیر میدن؟؟
پ نه پ وایسادن دختر شایسته ایران رو انتخاب می‌کنن
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
دختره میگه اگه من برم خارج, تو با یه دختر دیگه ای دوست میشی؟
میگم پ نه پ میرم تو اتاقم خودمو حبس می کنم رو دیوارشم می نویسم: شاید این جمعه بیاید...شاید!!!!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
رفتم غار علی صدر به دوستم خفاش نشون میدم
دوستم میگه وای خفاشه میگم
پ نه پ بتمن اجاره خونه نداره فعلا اینجا سکونت داره
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
مرده با 2تا بچه داره ازدواج میکنه
زنش میگه تا حالا با کسی بودی؟
پــ نــ پــ مادرزادی 2تا بچه داشته.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
با رفیقم رفتیم پیک نیک بهش چاقو دادم در کنسروو باز کنه، می گه:بازش کنم؟!
پـَـَـ نــه پـَـَــــ راست کلیک کن روش اوپن ویت بزن با مدیا پلیر بازش کن!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
صدای خروپف کشتمون! تکونش دادم از خواب پریده،میگه سرو صدام اذیت می‌کنه ؟
میگم: په نه په
جنس صداتو دوست دارم
می‌خواستم بگم سعی‌ کن تو اوج که میری رو تحریرات بیشتر کار کنی
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
رفتم در خونه همسایه نذری بردم،در و بازکرده
میگه اااااا نذریه؟!
پ ن پ امام علیم، استتارکردم واسه یتیماغذامی برم
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
از دانشگاه خسته و کوفته اومدم خونه مامانم میگه ا اومدی؟
پ ن پ هنوز تو راهم این همزادمه!!!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد