تـــیمـــارِســـتان

سـعی میـکنیـم آهنگـهایِ خـوبی رو بـرای دانلـود ایـنجا قـرار بـدیم!خـوشحـال میـشیـم با نـظـراتتـون کـمکـمون کنیـن

تـــیمـــارِســـتان

سـعی میـکنیـم آهنگـهایِ خـوبی رو بـرای دانلـود ایـنجا قـرار بـدیم!خـوشحـال میـشیـم با نـظـراتتـون کـمکـمون کنیـن

پـــــــ نه پــــــــ جدید

به دوستم میگیم بریم دیسکو میگه خوش میگذره شاد هست
گفتم پ نه پ هیئت عزاداریه باید سینه بزنی گریه کنی


به اپراتور اداره میگم شماره فلانی رو برام بگیر میگه گرفتم وصل کنم میگم نه په فوت کن قطع کن.


با دوستم رفتیم نمایندگی نایک میگه همه اینایی که اینجاست نایک اصله
گفتم پ نه پ شعبه دوم کوچه مرغیای مولویه.



به استاد میگم کمک کن نیوفتم.میگه چیو نیوفتی؟امتحانو؟نه پ دارم بند بازی می کنم تو هم بیا ژانگولر بازی درار پول در بیاریم دو تایی


سر جلسه امتحان دست گرفتم می گم استاد یه لحظه؟
می گه سوالت در مورد امتحانه؟
نه پ می خواستم ازتون بپرسم اگه ازدواج نکردین هنوز تا امتحان تموم نشده داداشم و بفرستم


رفتم دو تا بچه مو ثبت نام کنم کلاس تابستونه می پرسه فامیلیه پسرت چیه ؟می گم تدین زاده بعد می گه دخترتم همینه فامیلیش؟؟؟ پ ن خواستیم تکراری نباشه فامیل مامانشو گذاشتیم


رفتم باشگاه سوارکاری یارو میگه اومدی اسب سوار شی میگم پـَـَـــ نــه پـَـَـــ اومدم با اسبا قایم موشک بازی کنم


یکی‌ از فامیلامون منو دیده میگه وای دندوناتو ارتو کردی منم عصبی شدم گفتم پ نه پ دندونامو به مدت ۲ سال از آزادی محروم کردم به خاطره همون سیم خاردار کشیدم دور شون


اون قدیما که تو آژانس کار میکردم ، یه روز یکی از مسافرام در مورد تور دوبی سؤال کرد ، منم براش توضیح دادم . بعد میگه با هواپیما میبرن ؟ نَ پَ چارتر حضرت موسی داریم ، خلیج فارس رو اتوبان میکنه باایران پیما می بریم


خالم میخواست بر واسه پسرش خواستگاری زنگ زده به مامان دختره میگه واسه امر خیر میخواستیم مزاحم شیم طرف گفته واسه دخترم نــه پـَـَــــ خودتو واسه شوهرش میخواد خواستگاری کنه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد