تـــیمـــارِســـتان

سـعی میـکنیـم آهنگـهایِ خـوبی رو بـرای دانلـود ایـنجا قـرار بـدیم!خـوشحـال میـشیـم با نـظـراتتـون کـمکـمون کنیـن

تـــیمـــارِســـتان

سـعی میـکنیـم آهنگـهایِ خـوبی رو بـرای دانلـود ایـنجا قـرار بـدیم!خـوشحـال میـشیـم با نـظـراتتـون کـمکـمون کنیـن

خبر داغ از پرسپولیس

وعده مایلی کهن به کاشانی: انصاری فرد را پرسپولیسی می کنم

سه شنبه 21 تیر ماه سال 1390


مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپولیس و مدیر فنی سرخپوشان شامگاه شنبه با هم ملاقات کرده و درخصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس با یکدیگر مذاکره کردند.

حبیب کاشانی شنبه شب با دعوت از محمد مایلی به منزلش با او درخصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس به بحث و گفت‌وگو پرداخت تا در روزهای آینده در خصوص جذب بازیکنان جدید هماهنگی لازم میان او و محمد مایلی‌کهن وجود داشته باشد.

البته در این نشست کاشانی و مایلی کهن در خصوص تقسیم وظایف مدیر فنی و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نیز سخنانی را مطرح کردند که گفته می‌شود مایلی‌کهن با توضیح اتفاقاتی که میان وی و استیلی روی داده در خصوص جلسه روز شنبه خود با حمید استیلی در ورزشگاه درفشی‌فر مطالبی را به حبیب کاشانی گزارش داد.

از مطالب مطرح شده در جلسه مایلی‌کهن و کاشانی خبر دقیقی در دست نیست اما گفته می‌شود در این نشست محمد مایلی کهن به کاشانی وعده داده تا با کریم انصاری فرد به صورت خصوصی صحبت کند تا شاید بتواند وی را متقاعد کند که با پرسپولیس قرارداد امضا کند، مایلی کهن با اشاره به علاقه حمید استیلی به این بازیکن به کاشانی اعلام کرده از هیچ تلاشی در این خصوص فروگذار نخواهد بود و تمام توان خود را به کار می‌بندد تا با انصاری‌فرد مذاکره کند.

بر اساس شنیده‌ها یکی دیگر از تصمیمات این جمع دو نفره انتخاب محمد پنجعلی به عنوان مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس بوده که محمد مایلی‌کهن این مسئله را به کاشانی پیشنهاد می‌دهد و مورد موافقت سرپرست قرار می‌گیرد که صبح روز یکشنبه حبیب کاشانی حکم پنجعلی برای مدیریت تیم‌های پایه را صادر ‌کند. به نظر می‌رسد روابط مطلوب کاشانی – مایلی کهن - استیلی با یکدیگر مثلث طلایی سرخپوشان را تشکیل داده که می‌توان با روابط خوب این سه نفر به آینده پرسپولیس خوشبین بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد