تـــیمـــارِســـتان

سـعی میـکنیـم آهنگـهایِ خـوبی رو بـرای دانلـود ایـنجا قـرار بـدیم!خـوشحـال میـشیـم با نـظـراتتـون کـمکـمون کنیـن

تـــیمـــارِســـتان

سـعی میـکنیـم آهنگـهایِ خـوبی رو بـرای دانلـود ایـنجا قـرار بـدیم!خـوشحـال میـشیـم با نـظـراتتـون کـمکـمون کنیـن

پـَـَـ نــه پـَـَــ(طنز)

پـَـَـ نــه پـَـَــ (طنز)
رفتم مغازه میگم قهوه تلخ جدیدو لطف کنید،طرف میگه مجموعه ۲۵؟ پـَـــ نــه پـَـــ مجموعه اول و بده اگه جدیدتره!

 

گوشیمو دیده،میگه ۱۲۰۰داری؟ پـَـــ نــه پـَـــ نوکیاN8 دارم،قابشو۱۲۰۰انداختم ریا نشه!حمید گودرزی:من در فصل دوم

قلب یخی بازی نمی کنم!پس فصل دوم را نخرید! پـَـــ نــه پـَـــ فکر کردی فصل اولم که تو بازی می کردی میخریدن؟همه دانلود میکردن اونم با لینک مستقیم

رفتم فروشگاه میگم آقا آلبوم حربص و بهم بده،میگه محسن چاوشی؟ پـَـــ نــه پـَـــ یانی و دوستان!

پوستر فصل دوم قلب یخی رو دیده،میگه این فصل دوم قلب یخیه؟ پـَـــ نــه پـَـــ خاطراته یک خون آشامه،برای اینکه مجوز بگیرن اسمشو عوض کردن!

رفتیم سیزده۵۹ رو با رفیقم دیدیم،میگه قبول داری خیلی مزخرف بود؟ پـَـــ نــه پـَـــ منتقدا موندن اینو بهترین فیلم تاریخ اعلام کنن یا پدر خوانده رو!

امروز منو یکی از همکارام تو آسانسور گیر کرده بودیم حالا خوبه زنگ خطرم زده بودیما در باز کزدن میپرسن گیر کرده بودین؟ پــــــــــــــ نـــــــــــ پـــــــــــ این دکمه ها ابهام داشت زدیم ببینیم چه نقشی رو ایفا میکنه!!!؟؟؟؟

زنگ زده، میگه: شما؟ میگم بفرما، شما زنگ زدی! میگه: من خودم رو معرفی کنم؟ میگم: پـــَ نه پــــَ فعلاً عمت رو معرفی کن تا ببینیم

دوستم میگه مختار کشته میشه سریال تموم میشه ؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ دوباره زنده میشه سری دوم سریال با نام مختار وارد میشود رو بازی میکنه

به استاد میگم دارم مشروط میشم کمکم کنید.میگه نمره میخوای؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ ۵۰۰تومن کرایه تاکسی میخوام

دوستم داره زار زار گریه میکنه …. منم بغلشم , یکی از بچه ها اومده میگه چیه چیزی شده ؟ میگم پــــَ نه پــــَ داریم تمرین میکنیم اگه کسی مُرد این خوب گریه کنه منم خوب دلداری بدم ………………. عمش مرده

این پـَـــ نــه پـَـــ هم کارو زندگی برای ما نذاشته؟ پـَـــ نــه پـَـــ انتظار داشتی برات زن بگیره زندگیم تشکیل بده!!!

دارم فیلم میبینم … زنه توش بیکینی پوشیده… مامانم اومده میگه فیلم خارجیه؟ پَ نه پَ مختار نامست یه چند قسمتش تو سواحل انتالیا فیلمبرداری شده !

انگشتم مونده لای در دادم رفته بالا!رفیقم میگه چی شد انگشتت موند لا در؟گفتم:پــــــ ن پـــــــــ با در داشتم شوخی میکردم،قلقلکش دادم از شدت خنده انگشتمو گرفت دیگه ول نکرد

نیم ساعت پیش دریا بودیم…از جلو مون یه دختر رد شد دوستم فاز مخ زدن گرفت…گفت بریم دنبالش می خوام شماره بدم…رفتیم جلو دوستم ۴تا تیکه انداخت.دختره برگشت با کمال پرویی گفت می خوای با هام دوست شی…منم به جای دوستم ج دادم پ نه پ مامانش فردا مهمون داره میخوایم ببریمت کلفتی

با رفقا رفتیم تیمارستان بهشون سر بزنیم چند تا از دیونه ها داشتن حرکات عجیب غریب انجام میدادن دوستم برگشته میگه اینا دیوونن ، پ نه پ طرفدارای مایکل جکسونن دارن رقصشو تمرین میکنن

برگه مرخصیمو بردم پیش رئیسمون میگه می خوای بری مرخصی میگم پـَـــ نــه پـَـــ دلم واستون تنگ شده بود به این بهونه اومدم یه گپی بزنیم

شهیاد میگه این عکس پروفایلت عکس انریکه هست؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ عکس خودمه اون ورداشته فوتوشاپش کرده چقدم حرفه ای!!!!!!!!!!

عروسی رفیقمون حمید جلوی در تالار ایستادیم طرف اومده میگه عروسیه میگم پـَـــ نــه پـَـــ ختنه سورونه حمید جونه مهمونا زیاد بودن تو تالار گرفتیم

میگم گروه فقط ما تهرونیا.میگه یعنی ۰۲۱ دیگه؟گفتم پـَـــ نــه پـَـــ ۰۵۱

دارم شبکه من و تو میبینم رفیقم میگه این همون شبکه که میگن گوگوش ساپرتش میکنه؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ هایده ساپرتش میکنه سرورشم تو جهنمه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد