تـــیمـــارِســـتان

سـعی میـکنیـم آهنگـهایِ خـوبی رو بـرای دانلـود ایـنجا قـرار بـدیم!خـوشحـال میـشیـم با نـظـراتتـون کـمکـمون کنیـن

تـــیمـــارِســـتان

سـعی میـکنیـم آهنگـهایِ خـوبی رو بـرای دانلـود ایـنجا قـرار بـدیم!خـوشحـال میـشیـم با نـظـراتتـون کـمکـمون کنیـن

دقت کنید!!!!

هیچ بعید نیست خود صاحب حساب با کسی دست به یکی کرده باشه

با سلام


اینجانب حدود 1 ماه پیش جهت برداشتن مبلغی پول به عابر بانکی مراجعه کردم

تا خواستم عملیات برادشت را انجام دهم یه آقایی اونجا ایستاده بود خیلی
خوشتیب ازم پرسید چه مبلغی می خوای از حسابت برداشت کنی جواب دادم مبلغ
ناچیز . دوباره بهم گفت من پول زیادی نیاز دارم 200000تومان برداشت کردم
می تونم 1800000تومان به حساب شما انتقال بدم تا برام از حسابتان برداشت
کنید من هم بخاطر اینکه کارش را بیفته این کار رو قبول کردم و عملیات
انتقال به حسابم و برداشت رو انجام دادم و مبلغ انتقالی رو بهش دادم و به
سوی خونه راهی شدم بعد دو هفته از طریق آگاهی فردیس احظار شدم
 و معلوم شد که کارت سرقتی بوده و آقای به اصطلاح خوشتیب دزد بوده و کارت
رو سرقت کرده بودکل مبلغی که از کارت دزدی به حساب من منتقل شده بود توسط
آگاهی از من گرفته  شدو به صاحب کارت داده شده اون روز سه نفر مثل من
طعمه این آقای دزد خوشتیب قرار گرفته بودند وعین سه تامون متضرر شدیم ؛
اگر با این گونه افراد در عابر بانکها برخورد کردید جهت انتقال وجه به
حسابتان که برایش برداشت کنید اصلاً قبول نکنید چون مثل من گرفتار خواهید
شد به دیگردوستان و همکاران و بستگان خود اطلاع رسانی کنید