تـــیمـــارِســـتان

سـعی میـکنیـم آهنگـهایِ خـوبی رو بـرای دانلـود ایـنجا قـرار بـدیم!خـوشحـال میـشیـم با نـظـراتتـون کـمکـمون کنیـن

تـــیمـــارِســـتان

سـعی میـکنیـم آهنگـهایِ خـوبی رو بـرای دانلـود ایـنجا قـرار بـدیم!خـوشحـال میـشیـم با نـظـراتتـون کـمکـمون کنیـن

پـــــــ نه پــــــــ

رفتم میوه فروشی میگم گلابی میخوام, میگه گلابی رسیده میخوای؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ تخمشو بده ببرم بکارم, که به امید خدا نوم گلابی تازه بخوره


ماشینو روشن کردم راه افتادم میگه درب خودرو باز است میگم توام که فقط همینو بلدی میگه پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوای بیام واست ببندمش


به هم خونه ام میگم تخم مرغ میخوری ؟ میگه میخوای نیمرو کنی میگم پ ن پ میخوام بشینم روش جوجه بشه کباب کنیم بخوریم


میگم دوستت دارم ،میگه کیو منو؟ میگم اره دیگه پـَـَـ نــه پـَـَــــ دخترخالمو دوست دارم؟ ،میگه از اول میدونستم اونو دوست داری


رفته بودیم مکه یه پیر مرد که کاروانه ما بود مثلا میخواست سر صحبت باز کنه مخمون به کار بگیره ازم پرسید پسرم واسه زیارت خدا اومدی؟... گفتم پ ن پ ...اومدم کارایه انتقالیه امام رضارو ردیف کنم بیاد اینجا....


داداشم میره باشگاه،هیکل ساخته گلدونی ... عمه ام بهش میگه پدسوخته واسه دخترا این هیکل ُساختی دیگه ... پـَـَـ نــه پـَـَــــ ...هالی وود نامه داده آرلوند داره بازنشسته میشه.. فقط تو بیا جاش تو فیلما بازی کن... !


رفتیم رستوران ، میگم 2تا جوجه لطفا ،

میگه جوجه کباب؟
گفتم پ نه ازین جوجه رنگیا ، یه قرمز بدین یه سبز


طوطی خریدم
همسایمون میگه: طوطیه؟ میگم نه پ گنجشکه با فتو شاپ درستش کردم!


زنگ زدم میگم :بابا بیا منو گرفتن...
میگه خاک تو سرت گشت ارشاد ؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ مرکز نخبگان ایران

دوستم یه گوشی خریده 400 تومن بهش میگم مموری میخوره؟
میگه پ نه پ نون پنیر چایی شیرین میخوره


یه گله آدم پا شدیم هزار کیلومتر رو رفتیم شمال و برگشتیم بابام در اومده میگه رفته بودید عشق و حال پ ن پ از روی حس وطن دوستی دسته جمعی رفته بودیم لایروبی کف دریای خزر


خواهرزاده های دو قلومو بردم بیرون

طرف اومده میگه دو قلو ان؟
میگم پـَـَـَـ نـَـَـَ پـَـَـَـ
فتوشاپه! ازشون کپی پیست کردیم


پسر همسایمون تو پارک داشت بریک دنس می کرد یکی اومده بعد نیم ساعت تماشا میگه ایشون داره میرقصه؟گفتم:
پـَـَـ نــه پـَـَـــ شربت خاکشیر خورده می خواد ته نشین نشه



سوار تاکسیم میگم آقا نگه دارید

میگه پیاده میشی؟
پـَـَــــ نــه پـَـَــــــ میخوام باد لاستیکا رو چک کنم 
زنگ زده به تلفن خونه میگه سلام کجایی و وقتی با سکوت مواجه میشه میگه خونه ای ؟ پـَـَــــ نــه پـَـَــــــ الان تو خیابونم تو هم زنگ زدی به تلفن عمومی


از بیرون اومدم خونه دارم مانتومو در میارم میاد میگه رسیدی؟؟؟ پـَـَــــ نــه پـَـَــــــ هنوز تو راهم حالا حالاها هم نمیرسم


کیک درست کردم دارم با چایی میخورم میاد میگه پخت؟؟؟ پـَـَــــ نــه پـَـَــــــ دارم خام خام میخورم


از آرایشگاه اومدم موهامو کوتاه کردم در حد آلمانی میگه موهاتو کوتاه کردی؟؟؟ پـَـَــــ نــه پـَـَــــــ غیبشون کردم
 
 
به دوستم زنگ زدم گفتم برا آخر هفته برنامه نزار ،گفت مهمونیه؟
گفتم پ نه پ دیدم خیلی برنامه داری خسته شدی ، یکم استراحت کنی....

یه هو خونه تاریک شد ، دوستم گفت برقا رفت ؟
گفتم پ نه پ خدا داره قابلیت دید در شبمونو تست میکنه

سر کلاس بودیم یه پسره اومد در زد؛ استاد در رو باز کرد؛ پسره می گه اینجا کلاسه؟ منم گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ سفره ی حضرت ابولفضله؛ دور هم نشستیم دعا می خونیم

خوابیده بودیم صدای خرپف بابام کشتمون! تکونش دادم از خواب پریده، میگه سر صدام اذیتت می‌کنه ؟پَ نَ پَ!! جنس صداتو دوست دارم می‌خواستم بت بگم سعی‌ کن تو اوج که میری رو تحریرات بیشتر کار کنی

بچه داییم به دنیا اومده .. همه خوشحال و اینا .. مامان بزرگم برگشته میگه حالا میخاین براش اسم بذارین؟... پ ن پ میخایم همین جوری ولش کنیم اسمش بشه:... نیو فولدر


رفته بودم خارج ، مامور ویزا پرسید از ایران اومدی ؟
گفتم پ نه پ از آلمان اومدم پاسپورت ایرانی گرفتم ریا نشه

زنگ زدم چاه باز کنی ، طرف میگه چاهتون گرفته ؟
میگم پ نه پ غذا پریده گلوی همسایمون زنگ زدم راه کار بپرسم

رفیقم میگه اگه با گوشی برم تو اینترنت از شارژم کم میشه؟
پَـــ نه پَـــ از ذخیره ارزی کشورهای عضو اپک کم میشه!!!



رفتم پارکینگ ناجا ماشینمو بگیرم...طرف می گه: ماشینتو خوابوندن؟؟؟؟
پ نه پ.... گذاشته بودم بچه های ناجا دو جفت رینگ و لاستیک بندازن زیرش.... گاز کولرشم ردیف کنن که تابستون اذیت نشم....



سوسک اومده تو توالت میگم: دمپایى رو بده میگه : مىخواى بکشیش ؟
پ ن پ مىخوام بدم سوسکه پاش کنه نجس نشه پاش !!!



به دختره مگم حواست باشه گشت ارشاده
میگه گیر میدن ؟
میگم پ نه پ وایسادن دختر شایسته ایران رو انتخاب میکنن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد