تـــیمـــارِســـتان

سـعی میـکنیـم آهنگـهایِ خـوبی رو بـرای دانلـود ایـنجا قـرار بـدیم!خـوشحـال میـشیـم با نـظـراتتـون کـمکـمون کنیـن

تـــیمـــارِســـتان

سـعی میـکنیـم آهنگـهایِ خـوبی رو بـرای دانلـود ایـنجا قـرار بـدیم!خـوشحـال میـشیـم با نـظـراتتـون کـمکـمون کنیـن

روانشناسی میوه ها

فرض کنید ظرفى پر از انواع میوه هاى مختلف جلو شماست. میوه مورد علاقه تان را بردارید ولى دقت کنید! ممکن است با انتخاب این میوه اسرار و رموز شخصیت شما به سرعت فاش شود. در حقیقت این تست روانشناسى به سادگى نشان مى دهد که شخصیت افراد مختلف نسبت به انتخاب میوه مورد علاقه شان چگونه است.



سیب

اگر سیب میوه مورد علاقه شماست فردى افراطى هستید که از روى انگیزه آنى و بدون فکر قبلى کارى را انجام مى دهید. رک گو هستید و از مسافرت لذت مى برید. مى توانید خیلى خوب رهبرى یک گروه را به عهده بگیرید و کارها را پیش ببرید. اشتیاق زیادى براى زندگى کردن دارید که این انگیزه شما از نظر اطرافیانتان بى همتاست.


 



پرتقال

فردى صبور و پر طاقت هستید که اراده تان بسیار قوى است. دوست دارید کارها را به آهستگى ولى بطور جدى انجام دهید. خجالتى هستید و نزد اطرافیانتان قابل اعتمادید. شریک زندگى خود را با دقت و تمام احساس قلبى تان انتخاب مى نمایید و از هر گونه مشاجره و ناسازگارى اجتناب مى کنید.


 

 


هلو

رفتار دوستانه اى دارید. رک گو و پر حرف هستید که به جذابیت شما مى افزاید. رفتار ناشایست دیگران را خیلى سریع مى بخشید و فراموش مى کنید. براى رفاقت ارزش زیادى قائلید و رگه هایى از استقلال طلبى و بلند پروازى در شخصیت شما دیده مى شود که باعث شده شخصى زرنگ و فعال جلوه کنید. کمال طلب، احساساتى، صادق و با وفا هستید. به هر حال دوست ندارید همه امیال خود را در مقابل دیگران نشان دهید.

 

 

 


گلابى

اگر تمام توجه تان را به کارى معطوف کنید مى توانید آن را با موفقیت انجام دهید. گاهى در انجام کارهایتان بى ثبات و متغیر هستید و مایلید که از نتایج سعى و تلاش خود خیلى سریع مطلع شوید. از شرکت در بحث هاى خوب و مفید لذت مى برید. بى طاقت هستید و زود هیجان زده مى شوید. با توجه به اینکه به سرعت دوستى هاى خود را بر هم مى زنید نگهدارى رفقا براى شما چندان ساده به نظر نمى رسد.

 

 

 


گیلاس

اگر گیلاس میوه مورد علاقه شماست زندگى همیشه برایتان شیرین نیست و اغلب با فراز و نشیب هاى زندگى مواجه مى شوید. به جاى داشتن درآمد جزیى به شیوه اى براى دریافت مقدار زیادى پول فکر مى کنید. ذهن خلاقى دارید و به دنبال فعالیت هاى خلاقانه هستید. یک شریک زندگى صادق و باوفا محسوب مى شوید ولى ابراز احساسات برایتان کار ساده اى نیست. خانه شما در حکم پناهگاهتان است و از هیچ چیز به اندازه اینکه در کنار فامیل هاى نزدیک و افراد موردعلاقه تان باشید، لذت نمى برید.

 

 

 


موز

فردى با محبت، ملایم، خونگرم و دلسوز هستید. اغلب اوقات از کمبود اعتماد به نفس رنج مى برید و کمى احساس ترس در شما دیده مى شود. برخى مواقع مردم از اخلاق خوب شما سوءاستفاده مى کنند. شریک زندگى خود را تحت هر شرایطى که از نظر روحى و جسمى داشته باشید، مى پرستید و ارتباطات شما با دیگران در وضعیت متعادلى قرار دارد.

 

 

 



نارگیل

جدى، متفکر و اندیشمند هستید. اگرچه از روابط اجتماعى تان لذت مى برید ولى در انتخاب شریک زندگى بسیار سخت گیر هستید. در کارهایتان سرسختى و سماجت دارید ولى لزوماً بى پروا نیستید. زیرکى، تیزهوشى و گوش به زنگ بودن از دیگر خصوصیات شخصیتى شماست. باید مطمئن شوید که در هر زمینه اى و بویژه از لحاظ شغلى در رأس امور قرار دارید. شریک زندگى شما باید فرد باهوشى باشد. احساسات در زندگى براى شما مهم است ولى بطور حتم برایتان همه چیز نیست!


 

 



انگور سیاه

بطور کلى فرد مؤدبى هستید. به سرعت عصبانى مى شوید ولى خیلى سریع به حالت اولیه باز مى گردید. از زیبایى در هر نوع آن لذت مى برید. فرد محبوبى هستید شما سرشت خونگرم و سخاوتمندى دارید. میل زیادى براى زندگى در شما موج مى زند و از انجام هر کارى که مى کنیم لذت مى برید. شریک زندگیتان باید در هیجانات شما سهیم شود و از پیشنهاداتتان لذت ببرد.


 

 


آناناس

به سرعت تصمیم مى گیرید و در انجام کارهایتان سریع و چابک هستید. تغییرات شغلى شما را نمى ترساند که این موضوع یکى از برترى هاى شخصیت شماست. توانایى استثنایى در سازماندهى کارهایتان دارید و از حجم زیاد وظایف اطرافتان نمى هراسید. سعى دارید در روابط خود با دیگران متکى به نفس، صادق و درستکار باشید.
دوستان خود را خیلى سریع انتخاب نمى کنید ولى اگر شخصى را برگزینید تا آخر عمر با شما خواهد بود. به ندرت احساساتى مى شوید و شریک زندگیتان اغلب تحت تأثیر یکرنگى شما قرار مى گیرد ولى اجازه ندهید که به دلیل عدم توانایى شما در ابراز محبت نا امید شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد