تـــیمـــارِســـتان

سـعی میـکنیـم آهنگـهایِ خـوبی رو بـرای دانلـود ایـنجا قـرار بـدیم!خـوشحـال میـشیـم با نـظـراتتـون کـمکـمون کنیـن

تـــیمـــارِســـتان

سـعی میـکنیـم آهنگـهایِ خـوبی رو بـرای دانلـود ایـنجا قـرار بـدیم!خـوشحـال میـشیـم با نـظـراتتـون کـمکـمون کنیـن

18 روز، 4 ال کلاسیکو!

18 روز، 4 ال کلاسیکو!




Click here to enlarge
به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، همه چیز حاکی از آن است که بارسلونا و رئال مادرید در طول یک ماه آینده 4 بار مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. بازی دور برگشت لالیگا و فینال کوپا دل ری قطعی است. 2 نیمه نهایی چمپیونزلیگ هم با توجه به نتایج دور رفت 2 تیم تقریبا حتمی به نظر می رسد.
بارسلونا توانست که شاختار دونتسک را 5 بر یک در نیوکمپ ببرد تا یک بازی تشریفاتی را در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ در روز سه شنبه 23 فروردین ماه در اوکراین داشته باشد، هر چند که کاتالانها سعی می کنند محتاط باشند.
پیکه بعد از برد گفت: ‌90 دقیقه مانده است و باید محتاط بود. نباید گل زود هنگام بخوریم چون خطرناک می شود. اگر در نهایت 2 تیم در نیمه نهایی با یکدیگر برخورد کنند، ماراتن شروع خواهد شد.
30 دقیقه بامداد 28 فروردین ماه، اولین تقابل رئال مادرید و بارسلونا در برنابئو در دور برگشت لالیگا خواهد بود. این بازی تقریبا بی حال ترین الکلاسیکو خواهد بود چرا که شانس قهرمانی بارسلونا در لالیگا تقریبا مسجل شده است و شاید تنها انگیزه رئال گرفتن انتقام شکست 5 بر صفر بازی رفت در نیوکمپ باشد. از طرفی یک الکلاسیکو همیشه یک الکلاسیکوست.
اما درست 4 روز بعد 2 تیم باید رودرروی یکدیگرقرار گیرند. ساعت 24 چهارشنبه 31 فروردین ماه، 2 تیم 90 دقیقه برای یک جام تلاش خواهند کرد،‌ یک نبرد بسیار مهم. اما بعد از این 2 بازی بزرگ، 2 الکلاسیکوی دیگر در مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ برگزار خواهد شد.
چهارشنبه 7 اردیبهشت ماه ساعت 23 و 15 دقیقه در برنابئو بازی رفت برگزار خواهد شد و بازی برگشت نیز سه شنبه 13 اردیبهشت ماه در نیوکمپ خواهد بود. بعد از آن هم یکی از 2 تیم راهی فینال خواهد شد تا با یکی از تیمهای شالکه، اینتر، چلسی و یونایتد در فینال بازی کند.
گفتنی است؛ 4 الکلاسیکو در 18 روز آمار شگفت انگیزی به نظر می رسد البته کار به این جا ختم نمی شود، بارسلونا و رئال مادرید می توانند سوپرکاپ اسپانیا را هم به احتمال فراوان در تابستان آینده در بازیهای رفت و برگشت برگزار کنند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد