تـــیمـــارِســـتان

سـعی میـکنیـم آهنگـهایِ خـوبی رو بـرای دانلـود ایـنجا قـرار بـدیم!خـوشحـال میـشیـم با نـظـراتتـون کـمکـمون کنیـن

تـــیمـــارِســـتان

سـعی میـکنیـم آهنگـهایِ خـوبی رو بـرای دانلـود ایـنجا قـرار بـدیم!خـوشحـال میـشیـم با نـظـراتتـون کـمکـمون کنیـن

بیوگرافی ارسلان کاظمی بسکتبالیست خوبه ایرانی.

بسیار بسیار جالب: بیوگرافی ارسلان کاظمی از زبان خودش: من ۲ اردیبهشت ۱۳۶۹ در محله چهار باغ بالا اصفهان متولد شدم و بعد از ۱۰ سال خدا یه خواهر بهم داد که حتی زمان تولد خواهرم در مسابقات قهرمان کشوری رامسر داشتم بسکتبال بازی می کردم.الگوی ورزشیم مایکل جردنه.در رشته بازرگانی مشغول به تحصیل هستم.می تونم به سه زبون حرف بزنم:فارسی- عربی -انگلیسی.اصلا اهل دود و دم واین چیزا نیستم. به موسیقی علاقه زیای دارم و خیلی گوش میدم. خصوصیات اخلاقی: مودبم و سعی می کنم درس خون باشم.با همه می گم و می خندم اما از آدمایی که زود فامیل میشن خوشم نمیاد.خصوصیات بدم هم اینه که همیشه فکر می کنم خودم درست میگم و حرف باید حرف من باشه البته اونقدرام بد نیست. آغاز بسکتبال : از ۹ سالگی بسکتبال بازی می کنم۱۰ ساله که بودم به تیم ملی مینی بسکتبال دعوت شدم و مهمترین دلیلی که من یه بسکتبالیسته خوب شدم در درجه اول حمایتهای پدر و مادرم وهمچنین داشتن یه مربی خوب و زحمت کش مثل آقای مهدی امیر آقا جان هست. رفتن از ایران: من از ایران رفتم بدون اینکه فرار کنم از کسی.با همه خداحافظی کردم و رفتم.هرچی هم تو روزنامه ها نوشتن دروغ بود.هرکسی یه رویایی داره رویای منم این بود و خب اومدن به آمریکا منو به این رویا نزدیکتر می کرد اینجا راحت تر ازاونی که فکرشو می کردم تونستم ارتباط برقرار کنم و دوستان زیادی پیدا کردم. NCAA : الان تو لیگ( National Collegiate Athletic Association )یا همون NCAA بازی می کنم . دردانشگاه ( Rice University ) . فعلا مشغول تمرین هستم و مسابقات ازنوامبر(november) شروع میشه Arsalan Kazemi — ارسلان کاظمی — پست سنتر قد ۲.۰۱ سانتیمتر وزن ۱۰۲ کیلوگرم لیگ NBA تیم فعلی Rice Owls شماره ۱۴ تولد ۲ اردیبهشت ۱۳۶۹ ۲۲ آوریل ۱۹۹۰(۱۹۹۰-{{#اگرexpr:۴<0|{{#اگرexpr:((۴)round 0)!=(۴)|خطای عبارت: نویسه نقطه‌گذاری شناخته نشده «�»|خطای عبارت: نویسه نقطه‌گذاری شناخته نشده «�»}}|خطای عبارت: نویسه نقطه‌گذاری شناخته نشده «�»}}-۲۲) ‏(۲۰ سال) اصفهان ملیت ایرانی پیشینه حرفه ای تیم‌های سابق ذوب‌آهن اصفهان حال بیوگرافی کامل ارسلان : ارسلان کاظمی، با نام کامل ارسلان کاظمی نائینی، متولد ۲۲ آوریل سال ۱۹۹۰ (۲ اردیبهشت ۱۳۶۹)، بسکتبالیست ابرانی است.ارسلان کاظمی ، کاپیتان تیم ملی زیر ۱۸ سال بود و در سن ۱۷ سالگی برای یک فصل بازیکن تیم بزرگسالان ذوب‌آهن اصفهان بود. رایس او اولین ایرانی تمام تاریخ است که موفق به دریافت کمک هزینه دانشجویی برای بازی در لیگ دسته یک کالج‌های آمریکا (NCAA) شد. او پیشنهاداتی از دانشگاه‌های مریلند، سیتون هال، اوکلاماها، میسوری، نبراسکا و رایس دریافت نمود. در یازده آبان سال ۱۳۸۷ (یک نوامبر ۲۰۰۸)، ارسلان کاظمی، اعلام نمود که در زمستان سال بعد برای رایس بازی خواهد نمود. او عضو کالچ مک مورتی در دانشگاه رایس است. کاظمی در سال اول حضورش در در دانشگاه رایس را با میانگین ۱۰٫۳ امتیاز در هر بازی و ۹٫۱ ریباند در هر بازی، سالی خوب و دلپذیری را سپری نمود.کاظمی عنوان عضو سی-یو ای ای، تیم منتخب دانشحویان سالی را کسب کرد. بین المللی کاظمی به عنوان کاپیتان تیم ملی زیر ۱۸ سال،در مسابقات بین‌المللی، با کسب ۱۶٫۶ امتیاز و ۱۲٫۲ ریباند، در هر بازی، و نیز ۳ پاس منجر به گل،به عنوان برترین امتیازآور مسابقات جام جهانی زیر ۱۹ سال فیبا ۲۰۰۹، در اوکلند نیوزلند را کسب نمود.او در سال ۲۰۱۰ یکی از ۱۲ مرد اصلی تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی بسسکتبال در استانبول بود. وی دی ان مسابقات با میانگین ۱۲ امتیاز و ۷٫۴ ریباند و ۰٫۴ پاس منجر به گل، در هر بازی یکی از بازیکنان موفق ایران بود. همچنین او با 2.8 استیل در هر مسابقه بهترین استیلر رقابت‌های جام جهانی بسکتبال 2010 بود .
نظرات 1 + ارسال نظر
صحبا یکشنبه 2 مرداد 1390 ساعت 19:56

مرسی از وبلاگ خوبت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد